Merhaba hanımlar bebeğim 6 buçuk aylık ve balgamı öksürüğümüz var doktora gittik bronşit dedi evde hava veriyoruz antibiyotik surup kullanıyoruz bugün 4 gün. Ama hala bir etki olmadı balgamini atamıyor tıkanıyor öksurmekten balgamdan uyku uyuyamıyor ne yapabilirim en azından balgamini cikartacak bitkisel olarak fikirlerinizi alabilirmiyim.