Arkadaşlar ben şimdi nebulizatör aldım küçük sessiz olanlarından. Gece kızımın burnu çok tıkanıyor. Oda nemlendiricimiz de var ama işe yaramıyor sanırım. Uykudayken serum fizyolojik koyup çalıştırmak istiyorum ama sorum şu gece verince sırtına pat pata gerek kalmıyor değil mi? Dilkat etmek gereken şeyler nelerdir? Kızım 3 ay 10 günlük