egeninanns Oğlum 4 yaşına girdi 1 hafta oldu kızım da 1,5 . Artık burnumdan getiriyor asla laf anlamıyor bizi duymuyor sanki . İnat bağırma bebek gibi konuşmaya çalışmaları resmen bezdirdi . Kalan tüm sabrım bitti . Tünelin sonunda ışık görmüyorum ben artık
CankizimRavzam egeninanns 4 yaş atak dönemi cnm benliğini kavradığı yaş 5 te düzelmeye başlıyorlar ama başka şeyler çıkıyor benim prenses de öyleydi 4 yaş çok zordu 5 e girecek eskiye nazaran iyi ama şu anda da beni çok kıskanıyo herkesten herşeyden psikiyatri ye sordum anneyi taklit etme yaşı dedi o yüzden böyleymiş bide çok ilgi gördüğü için dışarda da aynı ilgiyi beklermis okula başlayınca düzelir dedi
Birdunyabircennetannesi egeninanns Şuan farkındayım zaten bende 🤦 Kreşe gidiyor oğlum ama geldiğinde acısını çıkarıyor 😅
Alyamoms1 egeninanns dayanamıyorum ikimizde çok yıprandık bu süreçte bir de kardeşi oldu zorluk iki katına çıktı geçecek inşallah 5 yaşta düzelir belki 🫠🫠
-Cedric- Aynı yaa yemin ederim imdat diye bağırmak istiyorum bugün . Her şeye inat yapıyor takıntı haline getiriyor suluğun mutfakta kalsın diyorum çantasına koyuyor. Uyku saati gelince kıyametleri koparıyor. Ne zaman düzelcek bu böyle ya😔
egeninanns CankizimRavzam böyle böyle sürekli ileriyi bekliyorum 🥹alttan da küçük geliyor bu gidişle bi 10 sene daha düzelmem ben
Atailknur egeninanns demeyin öyle ben bütün umudumu gelecek yaşlara bağladım 3 yada 4 yaş gibi düzelir diyordum 😔
Gizem51 Oğlum 3yaşın da aynı şeyleri bizde yaşıyoruz çok inat hep kendi dedği olsun istiyor asla laf anlamıyor bende çok bunaldım bu durumdan büyüdükçe zorlaşıyor sanki bebekken daha iyiymiş diyorum
emiray54 egeninanns oğlum 2020 doğumlu 4 yaşında olacak 2 Aralık da. sakin, iyi huylu oğlum gitti. Yerine laf dinlemez, şımarık, kıskanç , beni sinir krizi geçirten biri geldi..
egeninanns emiray54 🥺en azından size güzel günler yaşatmış benimki doğduğunda kolikti maşallah hep aksi bir çocuktu şimdi de katlayarak ilerliyor