Merhaba arkadaşlar ben bu kremi yaklaşık 20 gündür sabah akşam kullanıyorum ama 2 gündür kremi sürünce inanılmaz kaşıntı yapmaya başladı kullanıp bu durumu yaşayan var mı acaba sürekli oldu yoksa bir süre sonra kaşıntı geçmeye başladı mı çünkü bu şekilde kullanmak pek mümkün deil deli gibi kaşınıyor (sezaryen izi için kullanıyorum)