Geçen ay 13 ekimde ilk reglimi oldum , 5 gün önce Cerazette başladım 2 gündür kasıklarım çok fena ağrıyor acaba regl olcak mıyım yoksa bu hap kullanırken olunmuyor falan diye okudum bilemedim birde koruyuculuğu nasıl kızlar 1.kutudan sonra başlıyor demi bunda da koruma ?