Merhaba bebeğim 4 aylık evde çok bunalıyorum normalde araba kullanabiliyorum ama arabam evin önünde yatıyor oğlumla ikimiz 5 dakikalık yola çıkmaya korkuyorum. Ne yapacağı belli olmayan bir bebek arabada bazen uyur bazen katıla katıla ağlar ben araç kullanırken ağlarsa panik olurum kaza vs yaparım onu nasıl sustururum diye korkmaktan eve mahkum kaldım. Allah aşkına deneyimli olanlar fikir versin süreçleri nasıldı, var mı kolaylaştıran bir yöntem?