bebeğim 5.5 aylık. Uyuturken biberonla mamasını veriyorum sonra yatağına bırakıyorum yanına uzanıyorum emziğini verip ninnisini açıyorum. Yüzünü seviyorum ara ara biraz da poposuna pış pış yapıyorum öyle uyuyor. Henüz tek bırakıp çıkmıyorum. O şekilde uyuyor. 4.aya kadar sallanarak uyuyordu, büyük bir çabayla sallamadan kurtulduk ve böyle uyumaya başladık. Gündüz böyle çok güzel uyuyor. Ama son 20-25 gündür geceleri saat başı uyanıyor özellikle 2 den sonra. Dönmeye çalışıyor, dönüyor bazen ve öylece kalıyor yüz üstü uyumadığı bilmediği için. Ben geri çeviriyorum tekrar emziğini veriyorum geri uyuyor. Sırt üstü pozisyonda çok kıpraşmaya başlıyor sonra rahatsız olduğunu hissedince yan çevirip arkasına bir destek koyuyorum böyle 1 saat daha uyuyor sonra yine kıpraşarak uyanıyor. Ağlayarak uyandığı çok çok nadir. Ağlamıyor yani. Bu şekilde saat başı uyanıyor açıkçası kendisi uyuyor ama ben uyuyamıyorum :) sizce sorun nedir? Ben dönmeye çalışıp rahat pozisypnu bulamadığı için bu kadar sık uyandığını düşünüyorum. Ne zaman kafasını koyup yüzüstü uyumayı öğrenir :( yüz üstü dönünce öyle emekleme pozisyonunda kalıp ağlıyor