Bende daha yeni doktora gittim anne sütü alıyor gelişimi iyi ileriye dönük alerjik veya bağırsak florasını etkiliyor erken başlamanın bi anlamı yok 6.ayı tamamla dedi halbuki bebeğim çok istekli hatta biraz yoğurt tattırdım ama doktor öyle deyince bekleme kararı aldım sonuçta erken başlamanında bi avantajı uok