bennanneolduum Herkese selam ☺️Ek gıda için buharlı pişirici öneriyor musunuz? Henüz yeni geçeceğiz ve açıkçası biraz endişeliyim bu konuda. İki marka arasında kaldım. Sizce alınmalı mı kullanan var mı? Özellikle son zamanlarda yoykoyu çok duydum
destinyisall bennanneolduum buharda pişirme en sağlıklı pişirme yöntemi ek gıda danışmanından destek alıyorum. Henüz bizde kullanmadık başlamadık ama philips aldık
suheyla92 bennanneolduum bende kiwi var ck memnunum ck para vermek istemeyenler bakabilir hem pisiriyor hem blend ediyor
bennanneolduum destinyisall cevabınız için teşekkürler ☺️Evet bu yüzden gerekli olduğunu düşündüm. Ben de Philips ve yoyko arasında kaldım. Hem zamandan da tasarruf etmek adına rahatlık olur herhalde. Umarım kullanan birileri çıkar 🙈
destinyisall bennanneolduum ne demek rica ederim 🫶 philips ikisi bir arada hem pişiriyor hem püre haline getiriyor aşırı aşırı pratik olucağını düşünüyorum yoyko nasıl onu bilmiyorum 😊
bennanneolduum suheyla92 yaaa buna da baktım fiyatı daha uygun ama markadan dolayı emin olamadım. Püre kivami falan iyi mi yani? Bir de mesela meyveleri de püre haline getirebiliyor musunuz
bennanneolduum suheyla92 Çok teşekkür ederim fiyat olarak çok daha uygun. İş görüyorsa ne mutlu. 🥰 Modelin tam adını yazabilir misiniz internette baktığımda birkaç model çıktı karşıma