Feyzamm biz 2-3 yaş da yaşadık bagırsakları çok çalışıyormuş Troid i de yüksek çıktı 4. Yaşında öğrendim o zamana kadar tüm doktorlar için normaldı bu durum ama kilo almıyor iştahsız dı bazen çok güzel fazla fazla yer bazen ağzına bir şey sürmez açken çok huysuz ama yemeyi red eder hepsi troid denmiş ama kaka bir kaç yıl sonra düzelmişti.