Prens_annesi2110 benim oğlum 13 aylık bilinçli olarak al , bu , meme , bebekler nasıl ağlar dediğimde va va va diyor , köpek sana ne dedi dediğimde hav hav diyor hepsi bu kadar anne baba dede ortalığa söylüyor ama bizi anne baba olarak çağırmıyor . Benim annesi babasınında babası olduğunun farkında hani baba dediğimde bu diyerek babasını gösteriyor düt düt diyince arabasını gösteriyor zıp zıp oyuncağı var adını dodo koyduk dodo nerde diyince gidip öpüyor öpücük ver diyince veriyor . Anlıyor ama konuşmuyor yani kısacası bende Arada endişeleniyorum ama daha küçükler bu yüzden içim rahat