Rota aşısını devlet hastaneleri yapıyormu ya bundan önce bi aşı sağlık ocağında yoktu devlete söyle yapsınlar dediler gittim yapmadı ayı geçiyor diyorum bişey olmaz sonrada yapdırırsın sağlık ocağında diyor doktor bana . Rota aşısını eczaneden alıp nerde yağdırabilirim sağlık ocakları kapalı grevdelermiş kızımın günü geçicek 4. Aya giricek