whopper
Biz daha yolun başındayız 6. Ayımız kötü geçti açıkcası bende kendimi hazır hissetmiyordum stresliydim ek gıda için sanırım farketmeden onu zorladım yediği şeyleri bile yememeye ve ağzını kitlemeyw başladı.
Bende artık 7. Ayda önüne koymaya karar verdim.
Kollu önlüğünü giydiriyorum. Anne sütü aldıktan 1 saat sonra ek gıda ne hazırladıysam veriyorum.
Bir sayfada gördüm bi anne tabağın nir köşesinde yaptığı püreyi koyuyor. Büyük bölümede püreyi yaptığı yiyecekleri tek tek haşlayığ bütün halinde koyuyor.
Kaşığın iki tarafınıda oüreye batırıp önüne bırakıyor.
Bu yöntemde bebeğim yemeğe başladı. Umarım sizede faydası olur.
Çorbalara geçemedim bu yüzden yada çok koyu yapacağım başka çarem yok benden yemiyor hala blw yöntemi ile ilerryeceğiz.