Benim bebeğimde hala korkuyor burnuna ve ağzına gelince özellikle nefes alamıyor gibi sıçrıyor ayağa kalkıyor çıkmaya çalışıyor bebeğim uzun süredir böyle yüzüne getirmeden yıkıyorum. Elimi kafasının önüne koyuyorum su gelmiyor yüzüne arada gelincede çok büyük olay değilmiş gibi başka yerlerine döküyorum suyu. Bide hep oyuncak yada şampuanlara dokunuyor.