Kızlar oğlum 7 aylık olmak üzere. Eşim yurtdışında çalıştığı için çok rahattım ama artık beraberiz 🤣 ve bazı aksiyonlar başladı. Doktor zylinda önermişti fakat hormonlarımı etkilemesinden korkuyorum. Ben hala regl olmadım. Hap regl olmamı sağlar mı acaba? Kullanıp da regl olan var mı aramızda? Veya başka yan etkiler gördünüz mü bahseder misiniz biraz?