gizcttt Kızlar sezaryen kilolarını vermek için platese başladım ancak yemeklede desteklemem gerekiyor. Dikkat edeniniz varmı beslenmede. Sütüm kesilmeden öğünlerimw devam etmek istiyorum. Varsa uygun menünüz yazabilirmisiniz?
Enu gizcttt ben şu an yapıyorum. Kesinlikle proteinden hiç kesinti yapmadım. Her sabah iki yumurta yiyorum. Akşam et tavuk ve salata kesinlikle soframda. Gün içinde de kefir veya yoğurt tüketmeye çalışıyorum. Ekmeği tamamen kesmedim ama azalttım. Şekeri bayağıııı azalttım akşamları kahvenin yanına bitter çikolata yiyorum sadece. Sabah kahvaltıdan sonra öğle yemeğine yakın kahve içiyorum. Daha çok tok tutuyo ve öğle yemeğini az yiyorum. 7 kilo verdim bile🥹
Enu gizcttt 2 aydır yapıyorum. 1 aydır da spor ekledim diyetime. Önceden sadece yemeyi azaltmıştım ama çok az kilo verebiliyordum. Şimdi haftada 4 gün spor yapıyorum veya günlük 1 saat yürüyüş yapıyorum. Çok daha hızlı kilo vermeye başladım.
Enu gizcttt bence oluuuur🥹🥹 emzirmek zaten kalori yakıyor. Birakaç yeme taktiğiyle gidiyor valla kilolar