Merhaba oğluma fmf tanısı kondu hiç atak geçirmedi ama m680ı mutasyonu olduğu için başlayalım ilaca dediler. Ama oğlumun süt alerjisi var kolşisin hapın içinde laktoz varmış damlasında yokmuş. İçeriği farklı dedi de doktorumuz. İnternette çok arattım ama bir bilgi bulamadım kullanan var mı acaba yan etkileri nedir hapla aynı mı bilen yardımcı olabilir mi lütfen.
Daha hiç atak geçirmediği için eşim hapı yan etkilerden ötürü kullanmayalım diyor alerjiden ötürü zaten bi sürü şeyi yiyemiyor haptan ötürü yediği azıcık şeyi de yemeyi bırakır diyor.
Doktorumuzda hapı bi kullanın alerjisini tetiklerse damlaya geçeriz dedi daha hapı kullanmadık etkisini bilmiyorum ama damlasını kullanan varsa bilgi verebilir mi acaba