1kub1ra ay bu şekilde postlar görünce bende kaşınıyorum bizim başımızdan da bir çok kez geçti ben temizlik hastası oldum diyebilirim aşıri derecede, düşünün dışarı çıkarken giydiğim kıyafetler bile ayri ve onları havalandırma dan dolabima askmiyorum artık sıyırma eşiğinde olduğumu düşünüyorum 😂 çok şükür bizde yok