3kedili2bebekli jsjsjensjs siz verin kusarsa kussun takılmayın ama kustu diye bir daha vermeyin miktarları aşmayın midesini çok rahatsız eder tadım ayindasiniz hala 6 ayda hala gecmediyse 9 ay gibi geçmeye başlar
jsjsjensjs 3kedili2bebekli inşaAllah canim ama reflüden dolayı mizmızlıgida cok var ağlıyor sürekli bi yeri agriyor diyo doktora bile gottim yok reflü mızmızlığıymış 🥹
3kedili2bebekli jsjsjensjs evet o mizmizlik ek gidada 1 tam öğün almaya başlayınca gececek katı gıdayı daha az kusuyorlar çünkü