guvenrabiatr Kizlar 15 aylık kızım 11 ayında yürümeye başladı ama şöyle bi anormallik var çocuk parmak uçlarında yürüyor bazen parmaklarını büküp üzerine basıyor böyle bişey yaşayan var mı yada sonradan düzelir mi kizlar bi yardımcı olun yaa
Zinnetnur guvenrabiatr canım benim kızımda 15 aylık bizimki de bazen öyle yapıyor bu sürekli değil ara ara olan bir şey geçen bi tv programında bi doktor parmak ucunda yürümek iyidir falan diyordu bulabilirsem atarım
Yonca29 guvenrabiatr malesef sıkıntı yani öyle olması 11 aylık yuruduyse 4 ay içinde düzelmesi lazımdı bi cocuk doktoruna danışın mutlaka
guvenrabiatr Zinnetnur sadece parmak ucu değil parmaklarını kırıp üzerine basıyor bende bundan dolayı yazdım buraya 🙂↕️
yohh_yavv guvenrabiatr ben asla hiç kullanmadım ama parmak uclarına yinede basıyor doktor geçici bi durum çocukların genelinde var bu dedi
Aklimideliricem guvenrabiatr evet bende kullanıyorum valla yalan yok ama işte parmak ucunda yürümeye yol açıyomuş ama yürümesi düzeldikçe o da geçiyo diye biliyorum