izmirliannee Kızlar 16 günlük bebeğim mama yiyince sıkıntı yok sutumu içince kusuyor neden olabilir başına gelen var mi? Birde mamayı hangi ısıda veriyorsunuz ? Mama soğuyunca döküyorum ben, ısıtıp tekrar veren var mı?
Gizemabc izmirliannee hayirli ugurlu olsun. Bebeklerde kusma skligi ve sekline dikkat ederek normal sayiliyor. Sizin bebeginiz her emmeden sonra sizinti seklinde kesik kesik mi kusuyor yoksa emdiginin tumunu cikaeir gibi fiskirtarak mi kusuyor?
Hunilianne izmirliannee anne sütüne bebelac thickener kullan. Büyük ihtimalle mama daha yoğun olduğu için kusmuyordur. Anne sütünu de bu ürünle koyulastirabilirsin. Keçiboynuzu lifi var doktorlar veriyor
izmirliannee Gizemabc Çok teşekkür ederim normalde az kusuyordu dün 6 kere kustu ikisi fışkırarak oldu , sabah doktora da görürdüm sütüm az geldiği için olabilirmis geçmezse reflu testi yaptiricaz ama ben sanki yanlış yapıyorum birşeyleri mamanın ısısı nasıl olmalı filan pek bilgim yok
YasminAlp__ izmirliannee canım bende mama veriyorum bebeğime doyacağı kadar yap çok fazla yapma ki kalmasın ben 30 cc dahi kalsa soğudu mu vermiyorum ayrıca çok sıcakta verme ılık ver bileğinin iç kısmına dök yakmayacak şekildeydi verebilirsin
Hunilianne izmirliannee ısı 36-37 derece olmalı bileğin iç kısmını yakmayacak sekilde. Soguk da verirsen gaz yapar
Hunilianne izmirliannee süte karıştıracaksın emziriyosan emdikten sonra biraz sağıp kaşıkla icirebilirsin