ikiaslanannesi87 Kızlar bizim 1 sene önceden açılmış çekişmeli boşanma davamız vardı 2 mahkeme görüldü ertelendi iki tarafta razı bi an önce bitsin istiyoruz anlaşmalı çevirmek mümkün mü herhangi bi ücret yatırıyor muyuz dilekçe mi verilmesi lazım?
ElvisDemir-moms ikiaslanannesi87 öncelikle geçmiş olsun kuzum çekişmeli boşanma sürecindeyim karşı taraf anlaşmalı istiyor avukatım döndürebiliriz istersen taleplerini bildiririz kabul ederlerse anlaşmalı bitiririz dedi herhangi bir ücret bedel çıkmıyor bu durumda. Hatta atıyorum taleplerini kabul etmiyorlar mı çekişmeli devam edebiliyorsun sürecini etkilemiyor yani karar değişikliğin
ikiaslanannesi87 Nurcukk01 Zamanında ben istedim eşim istemedi çekişmeli açtım şimdi razı oldu anlaşmalı çevirmek istiyorum
ikiaslanannesi87 ElvisDemir-moms Çok teşekkür ederim canım sana da geçmiş olsun umarım hayatında mutlu olursun 🤍 Siz neden boşanıyorsunuz özel değilse? Peki bunun için dilekçe filan mı vermem lazım karşı taraf imza atsa ben tek başıma adliyeye verebilir miyim oda mı olması lazım bilgin varmı kuzum?
ElvisDemir-moms ikiaslanannesi87 çok aileciydi en son kavgamızda eve almama kapı kilidi değiştirme gibi bir konuyla karşı karşıya kaldım o yüzden dava açtım sonrasında avukatı avukatımı aramış anlaşmalı isterlermi eğer anlaşmalı isterlerse taleplerini bize bildirin anlaşmalıya varalım dediler daha bişey demedim ama bildiğim kadarıyla avukatın bildirmesi gerekiyor anlaşmalıya varacaklar diye sadece sözleşme değiştiriyor avukat sanırım