fpnar ay ne çektik ondan ya 2 ay çift bez dediler sonra ortopedi ye yönlendirdiler o da bandaj verdi 2 ay da o tam sıcaklara denk gelmişti bebeğim çok ağlıyordu onunla birlikte bende tabi Allah tan iki ayın sonunda çıkardık çok şükür şimdi 8 aylık olduk ama ben ilk fırsatta Ankara ya da götürüp baktırmak istiyorum büyük hastane sonuçta iyice içime siner şu an yürüyemediği için emin olamıyorum inşallah güzel haber alırsınız