tacje merhaba sevgili anneler, 6 gün önce doğum yaptım. emziriyorum ama sütüm yeterli gelmiyormuş. içeriği en temiz, gönül rahatlığıyla kullandığınız bir marka var mı? anne sütüyle beraber verilen yeni doğan bebek sütü. çok yabancıyım bu konulara 🤷🏻♀️😣
Sevvalll tacje aptamil prosyneo 1 kullaniyoruz anne sütüyle eş değer zengin içerikli bize cok yaradi mama
Eminos tacje canim buyun mamalarda katki maddesi koruyucu hersey var en guzeli anne sutu hic mama vermedim sadece dinlendim bebegim uyanikken emzirdum uyurken bende uyudum muthis sutum artti su icmek ve lokum cok sut yapiyor kilo alirim diye dusunme sutun artsin sonra mutlaka veriyorsun kilo almiyorsun bile emzirdigin icin
Deletedmom781 tacje icerigi temiz olanlari imstagramd amuhendisoglu sayfasnda bulabilrsn anne sutune yakin olanlarida degerleri yazmis biz bebelac kulaniyorz gayette memnunuz guzel kilo aliyorz
tacje Kubrabalek hastanedeki ebe de aynı şekilde vermemi söyledi şırıngayla öyle yapacam teşekkür ederim
esiladerininannesi salihayilmaz bilmiyorum ama herkes doktorumuz dahil herkes onu önerdi similac biraz kabız yapıyor çünkü aptamilde şekerliymiş hipp deniyelim dedik
Eylul-aynur salihayilmaz benim bebeğimde yenidoğanda 4 gün yattı hipp mama verdi doktorlar ama şırıngayla biberon verilirse memeyi almaz kolay kolay
Niliyy Eminos peki aç olduğu için uyumuyor ve ağlıyorsa? Benim bebeğim doğduğundan beri mama alıyor ama o kadar az vermeye çalıştım ki mamayı yeterki sutum artsın diye. Yok kaşık yok şırınga derken çocuk her dakika ağlıyordı ve uyumuyordu asla. Yeni doğanlar uyur derlerdi benim komsum bile yeni doğana göre çok ağlıyo hiç uyumuyo dedi. Yani o uyanıkken emzireyim o uyurken bende uyuyayım her zaman olmuyor malessef ki bunun için bebeğin emince doyması lazım.
tacje Eminos elbette anne sütü en iyi ama bebeğim çok hızlı kilo verdi ve hastaneye genel kontrollere götürdüğümde bebeğiniz çok hızlı kilo kaybetmiş ve böbreklerinde üre çok yüksek miktarda (yetersiz beslenmeden) diyip yoğun bakıma aldılar. bu nedenle bazen ek gıda vermemiz gerekiyor.
Sevvalll tacje yalnız benim bebeğim 31 haftalık doğdu duzeltilmiş yaşı 30 günlük 1 kasimda dogdu 3 ayligiz ama kuvezde yattik ilk once 6 kutu aptamil prematil kullandik 3 kutudur kullaniyorum prosyneo
D_9 tacje sma öneriyorum bende doğduğundan beri kullanıyorum kilo alımı falan çok güzel hemde kabız yapmıyor gazda yapmıyor
Angels tacje bebelac gold 1 canm canm sutünü artirmak icin de eczanede caylar var onlardanda albilrsin rezene ic sütün artar cnm