Merhabalar, 12 günlük bebeğim var. Hem anne sütü hemde formül mamayla besleniyor hafif sarılığı devam ettiği için. Formül mama olarak HİPP mi yoksa SMA COMFORT mu daha iyi? Tecrübeli anneler bilgi verebilir mi? Şuan için aptamil kullanıyoruz ama sanki gaz yapmaya başladı.