nazumtefe Bebeğim 6 ay 25 günlük. Dün doktorumuz kan tahlili yapalım dedi, kontrol amaçlı. Bugün e-nabızdan kontrol ettim. Ferritin değeri referans değerinde 0-0 yazıyor ama oğlumun 28,6 çıkmış. Bilen biri yardımcı olabilir mi
snyck nazumtefe aslında değeri 50 üstünde olursa yeterli diye biliyorum yanlış yönlendirme yapmiyim yani bana göre düşük çıkmış orada 0 yazması referans aralığının olmadığını gösteriyor olabilir benim kızımın bebekken 300lerde falan çıkardı demir ilacı kullanmazdik suan 5 yasinda 190 falandı en son iyi dedi doktor