Timurmom durmayınca tv baktıyorum çizgi film pek babıldamıyor emeklemiyor onada üzülüyorum
Sebep sonuç ilişkisi, her bebeğin geçtiği evrelerden geçiyor üzülmeye stres yapmaya gerek yok çok normal şeyler bunlar ama babilmamasi normal değil ilerde daha çok üzülmek bunalmak sıkıntı yaşamak istemiyorsaniz TV yi bırakın bu arada bu dediklerinizi TV de yapar huysuzluk, uykusuzluk, oyun oynanama, ağlama, bağırma. Sadece 5 dakika izletiyorum su kadarcik izletiyorum falan demeyin çünkü sizin için 5 dakika onun için çok uzun bir süre aklinizda olsun.