serraelmaz Kizlar, 1990kg dogdu bebegim prematureyiz Suan kilosu 5.040 , sizce az mi ? Yarin 3 aylik oluyor duzeltilmis 2 aylik sayilir :)
Hazalamasii serraelmaz beb 29 haftalık doğum yaptım 1200 gram doğdu yoğun bakımdan çıktıktan sonra her ay 1 kilo alması için elimden geleni yaptım bu süreçte bebekte çok yıpranıyor annede. Fakat çok yanlış birşeymiş bu durum büyüdükleri zaman yeme bozuklukları ortaya çıkıyormuş onun için annenin kendisinide bebegide bu strese sokmaması gerekiyormuş, ben 6 kilo olduktan sonra öğrendim bu durumu ve artık kasmıyorum. İnan ki böyle herşey daha güzel ilerliyor
serraelmaz pantenkelebek ben bu kilo olayini cok kafaya takiyorum🥹🥹 cunku hastanede 20 gunde okadar sut goturdum , 1990 dogdu ve 2200kg aldim o yuzden takintiliyim
serraelmaz 5manolya1 cunku 1990 dogdu ve hastaneden 2200kg aldim bebisi, o yuzden takiyorum.. okadar sut goturmeme ragmen sanirim vermediler sutumu🥲🥲🥲