Sütü kaynatın, ılık olunca yani. Serçe parmağınız 7 ye kadar sayınca yanmaz ise hazır demektir mayalamak için. Mayanızda oda sıcaklığında olsun. Oda soğuk ise tutmaz. İyice örtün kalın olsun. Ben kavanoza yapıyorum üstüne süzgeç koyuyorum sulanmasın diye.