deepwater biz yurtdisinda yaşıyoruz bu nedenle kızım 3 dil ile büyüyor. Evde 3 dil birden ama özellikle aktif olarak anadil Türkçe ve sonrası ülkenin anadili ve son olarak İngilizce. Ayrica kizim Anaokuluna gidiyor bu nedenle sadece ülkenin anadilini öğreniyor. Gecen gün öğretmeni sordu İngilizce çok kullanmaya başladı diye, eşim bu konuda ustune duruyor ve dijital platformlar, oyunlar, filmler ile öğreniyor.