Bebeknaz 5 yaşında ve 8 aylık 2 çocuk annesi olarak hiç bir işe yetisemiyorum bı kafam rahat gezip kahve içemiyorum ille bı yerde iş kalıyor ? Sizin varmı tuyolariniz nasıl yapiyosunuz
coraplarheptek Bebeknaz 3.5 yas ve 8 aylik bebekle çalıştığım icin ayni zamanda hicbisey yapmiyoruz hepsi esime kaliyo🥲 gerçekten sadece bir pazarimiz var ve ayip olmasin diye temizlik yapiyorum
Poncikkkk Bebeknaz yetiştiğimizi kim söyledi😂 ya illa bir yerde acık kalıyor bişey ya kendimize yada evimize bakamıyoruz ev derli toplu ama bizim üstümüz temiz değil
Pamukveannesi2 Poncikkkk kesinlikle ev temizse üzerim değil üzerim iyiyse evde odanın birinde illaki yapılacak bir iş bulunuyor başta çamaşır 🤦🏼♀️😂
Yarim_Kilo_Kiyma Yetişemiyorum, artık yetişmek için de ekstra enerji sarf etmiyorum. Hadi onuda bunuda yapayım derken ben bitiyorum. Eksik kalsın napalım
nebahaat ben 2 aylık bebekle hiçbir şey yapamıyorum saçımı yıkayıp hemen topuz,arkamda atlılar var gibi kahvaltı günde 2 iş yapabiliyorum bebek uyuyuncada bayılıyorum enerjim kalmıyor,Allahtan kimse gelip gitmiyor yoksa kaçarlar 🤣
3bebe_1anne Bebeknaz oğlum 3 ikizlerim 2 yaşında günlere bölerek yetisitorum en geç 9 da yatar çocuklarım çamaşır serme toplama bulaşık makinesi boşaltma tuvalet banyo yıkama hepsi akşam onlar uyurken yapıyorum geriye süpürme ve yemek kalıyor sabah 7?30 da en geç kalkiyorlar ben 7 de kalkarım odamin yatagini toplar haftada bir supurur siler her sabah kapısını kilitlerim salonda aynı şekilde geriye mutfak çocuk odası ve oturma odası kalıyor onlarda öğle uykusuna yattıkları da 2 güne bir süpürüp siliyorum öğle uykusuna yattıkları da akşam yemeği yapıyorum mesela bugün kurufasulye pilav yaptıysam pilavı biraz fazla yapıp yarın yanına tavuk kızartıp çorba yapıyorum çorbayı biraz fazla yapıp öbür gün yanına tava atıyorum fırına böylelikle öğlen uyuduklari 1 saatte hem iki odayı süpürüp hem yemek yapıyorum yeşillik havuç gibi şeyleri pazar yaptığım günün akşamı temizleyip yıkayın kurutup katiyorum böylelikle salata çok kolay oluyor yani çok şükür ben yetisitorum zorlanmiyorum düzen kurarsanız rahat edersiniz
sezer2022 Bebeknaz çalışıyorum ve bu hafta sonu hiç iş yapmadım valla, dinlendik oğlum ve eşimle gezdik 😁 buzluktanda önceden yaptığım böreği pişirip yedik. Benim kurtarıcım robot süpürge, yoksa tavsiye ederim, biz gezerken o süpürüyor evi
Pikapikapikacuuu Bebeknaz Bir plan halinde ilerliyorum ama tek çocukluyum o yüzden yetişiyorum ama 2 .çocuktan sonra nasıl okur bilmem🤷♀️
kurabiyevarsimitvar Bebeknaz yetişemiyorum odmwlqpxwpqp ama bir planım var bir türlü yürürlüğe girdiremedim fakat çok mantıklı. Her gün 1 odayı düzleyeceksin ya da bir bölgeyi mesela pazartesi tuvaleti yıka salı banyoyu çarşamba başka yeri öyle öyle hem motive oluruz iş az diye hem de ev hep temiz kalır bence
adaatuna Bebeknaz her işe eşimi ortam ediyorum ancak öyle bitiyor ikimizde gün sonu çok yoruluyoruz ama gezmeye ancak böyle vakit oluyo
Minel-inannesi Bebeknaz emmaan oldugu kadar olmadigi kader be baci😄 bi gün bi odayi bi gun diger odayi derken en bastaki odaya donene kadar evin anasi yine agliyo😄canimiz sag, cayimiz kahvemiz var olsun diger isler hallolur gider. İs bitince ömür biter derler, bosveer hallolur gider☺️
Bebeknaz Minel-inannesi yaaa bir haftada dip köşe temizlik yapcam diye uğraştım bitti dediydim başladım odaya bı baktımm hiç ellenmemis gibi amann tanrimm😂
tmtalya Bebeknaz tek çocukla yetişemiyorum yetişmeye de çalışmıyorum. Olduğu kadar. Kasmayın kendinizi. camasirim yığıldı, kendim de hastayım 2 gündür. Eşim evde ama çocuğun yemeğini ayrı yapıyorum kalkıp mecbur ev dandini kendimde öyle.cocuklarin karnı tok kalsın gerisini bosverin🥲
Bebeknaz tmtalya ayy vala ne güzel teseli verdiniz vala bı gün öyle düşünüyor ertesi gün bı misafir geliyor kendimden utaniyom