minikoalaannesi ay öyle deme :) sen 9 aydır annesin ❤️
Bende bazen böyle düşünüyordum diyordum ki aç mı bırakıyorum çocuğu.
Aç olan çocuk durmuyor inan susturamazsın.
Süt neden sağıyorsun Mesala ? Onu değerlendirelim. Sütün var ise sağmana gerek yok ki. Bir de öyle dene. Yani sağmadan süt ver.
Süt sağan insanlar genelde , çalışan , sütü gelmeyip gelsin diye yöntemler uygulayan ya da mastit olanlar genelde. Ya da memeyi kabul etmeyen tospikler vs.
Bence kendi memenle ilerlemelisin. Ve lütfen sütüm var de inan çok etkiliyor.
Lohusalığımın 17. Gününden selam bakma akıl verdiğime bende çok ağladım sütüm yok diye. Ama en önemlisi sütüm var diye kendimi şartlandırıyorum ağlarken bile :)
Güçlüsün unutma , sen annesin hemde 9 ay 20 gündür :) ben sağınca 20 zor çıkıyor kız maşallah bu arada 😂😂