Melek03 Kızlar başlıkta da sorduğum gibi ikisi arasında kaldım. Aslında 15 pro istiyorum ama kamerasıyla ilgili çok eleştiriler vardı emin olamadım. Iphone 11den geçeceğim sizce hangisi?
Damla93 Melek03 bulabilirseniz en iyi kamera özelliği taşıyan 13 pro üstüne tanımıyorum normal modellerin herhangi bir telefon kamerasıyla çok farkı yok gerçekten paranın hakkını vermiyolar malesef
[silindi] İphone alırken asla proya bulaşmayın. Düz seriler her zaman daha iyidir. Ayrıca 16 hakkında çok şikayet var.
cokbilmismom [silindi] bu kanıya nasıl vardınız 🙄 eşim hep pro kullandı hiç sorun yaşamadı. Şuanda da 16 pro kullanıyoruz 15 gündür ikimizde gayet güzel hızı olsun şarjı olsun cok çok iyi. Kamerasına zaten diyecek yok
Melek03 Çok düzlerden kullandım, bu sefer pro bi model almaya karar verdim. 14 pro da olabilir ama 15 pro bi model daha yüksek daha uzun süre kullanırım diye düşündüm aslknda
defmommy Melek03 hangi telefoncuya sorsanız düz alma pro al der işletim sistemi olsun farklı şeyleri olsun 1 adım daha önde oluyor
defmommy Melek03 ben 15 pro kullnıyorum eşim 16 pro kullanıyor yan tuş dısında ahım şahım bir farkı yok 15 pro alabilirsinz
Melek03 defmommy ön kamerası nasıl o konuda da çok olumsuz yorum okudum da. Sizi rahatsız eden bir durum oldu mu 15 pro da
Morzambaklar Melek03 15 pro max kullanıyorum. Bu zamana kadar hep değiştim artık değişmeyi düşünmüyorum çok fark yok aralarında