Nur5441 hayirli ugurlu olsun. Bebeginiz gunde 3-4 kez kaka ve cis yapiyorsa ve dogum kilosuna donmusse doyuyor demektir. Emme suresi de soyle; bana basta cevremden hep 15-20 dk emzir diyorlardi. Bebegim 5 dk ancak emiyordu. Ama cok sukur gordum ki 1. Ayinda olmasi gerekenden fazla kilo almis🧿💞 yani su kadae dakika emsin demek bence dogru degil. Bebeginiz cok kucuk. Sadece ac oldugu icin degil sizinle olmak istedigi icin de araniyor olabilir. Siz her istediginde meme verin. Emme suresine da takilmayin. Cisini kakasini takip edin, kilo da aliyorsa doyuyordur. Saglikla buyutun💞