Kızlar kızım 3 yaşında akşam olduğu zaman ışıkları açtırmıyor açınca ağlıyor misafir varken falan ya da gittiği yerde yapmıyor ama evde biz bizeyken böyle davranıyor ilk günler takılmadık inatlaşmadık kapalı durduk ledlerle loş ışıkla falan ama artık can sıkıyor. Yemek yiyeceğiz açmayın diye yerlere yatıp ağlıyor. Var mı yaşayan dönemsel bir şeymidir yoksa gözlerinde bi peoblem olabilir mi? Bu aralar akşam olmasın diyor hep akşama ve geceyede kafayı taktı acaba ışıkları açınca akşam olur diye bir düşüncesimi var anlatıyorum her şeyi konuşuyoruz ama inadından dönmüyor