Merhaba herkese. Bebeğim 14 aylık. Son 1 aydır yanına yatarak uyutuyorum gecede gündüzde. Ama benden başka kimseyle uyumuyor sadece beni istiyor. İşim olduğunda birinin en azından yanına yatıp uyutabilmesi çok iyi olurdu ama çok ağlıyor asla uyumuyor. Bu alışkanlığı nasıl düzeltebilirim daha önce yaşayan varmı aranızda ?