hanlnim Merhabalar arkadaşlar ebebekte kameralarda indirim varmış sizlere danışmak istedim. Brion Vega bv600 ip kullanan var mı? Weewell Wma550 dijital telsiz bir de dikkatimi çekiyor. Kullanan var mı? Ya da öneriniz?
Poly-ana hanlnim Onları kullanmadım bilmiyorum canım ama biz motorola kullanıyoruz iki senedir çok memnunuz gerçekten harika