Selam kızlar sizlere birşey danışmak istiyorum özellikle 1,5-2 yaş aralığı çocuğu olan annelerine 🥰 kızlar 1,5 yaşında kızım var Şubat ayında 2 yaşına girecek malum hava şartlarından ötürü her gün evde oluyoruz yaz ayı gibi parka veyahut sağa sola gidemiyoruz e çocuk kısmı oyuncak ile oynamaktan bir süre sonra sıkılıyor malum önceden boş bir defter ve boyama kalemi almıştım onları baya oynadı duvar çizme aşamasına kadar geldiğimiz için artık piyasadan kaldırdım yani çıkarsam bile artık önceki hevesi yok şuan aklımda kinetik kum ve normal oyun hamuru almak var başka neler yapabilirim ne alabilirim onun için hem bütçeye uygun hem güzel oyalayacak bu arada kartona kuzu çizip pamuk yapıştırma etkinliğini de düşünüyorum neler alabilirim bu arada kız çocuğu yardımcı olursanız sevinirim ikimiz için yani onun ile bende eğlenmek kaliteli vakit geçirmek istiyorum oyun gurubu diyen olursa kızlar çevreyi biliyoruz insanlara güvenim kalmadı ve bebeğim çok küçük böyle bir yere vermem mümkün değil hepinize şimdiden teşekkürler 🌸