Merhaba anneler bir ay sonra 3 yaşına girecek oğlum ekmek ve pilav hariç hiçbirşey yemiyor psikiyatri çocuk doktoru nöroloji takipliyiz demir çok düşük olduğu için en ufak enfeksiyon nöbet geçirtiyor doktor mama başlamamızı önerdi ama asla yemez ağzına sokmaz ne yapabilirim bizim gibi geçirmiş annelerden tavsiye bekliyorum (bu arada oğlumla konuşarak anlaşamıyorum yani biraz gelişim geriliği var)