Themom_ sabah 10-10.30 gibi kahvaltı yapar sonra mama içer 11-12 civarı öğle yemeği 2-3 gibi mama içer dışarı çıkarız parka gideriz eline atıştırmalık veriyorum mutlaka, akşam da 5-6 bazen 7 gibi akşam yemeği yiyor sonra mama ve çok geç uyku 😮💨 saatler kayabiliyor bazen iki, genelde üç öğün oluyor ama az yiyormuş gibi geliyor aşamadım bu hissi 1 yaşında kızım