ffulya nasıl yani 1 sene boyunca sadece bebeğinizden ayrı bir kez kuaföre mi gittiniz? Herkes evladıyla vakit geçirmek istiyor ama daha 55 günlük bebeğim ve yurtdışına iş için gitmem gerekiyordu gitmek zorundaydım ve ayrıca da lohusa depresyonuna girmemek için de 2 günlüğüne annem baktı bebeğime eşimle bir yere gittim. Şimdi olsa yine giderim bu kadar abartmamak gerekiyor, bizim de bir hayatımız var. Çalışan anneler ya da 1 gün kendine vakit ayırmak isteyen anneler kötü mü şimdi? Ben kendimi hiç de kötü hissetmiyorum açıkçası. Sosyal bir statüm var, bebeğimi dünyadaki herşeyden daha çok seviyorum ama bütün hayatım o değil, benim annem de halen çalışıyor ve beni de çalışırken büyütmüş, bana daha iyi bir hayat sunmak için, anneannem bakmış, bir yerim de noksan değil şükür. Beni sevdiğini hep biliyordum. Onunla gurur duyuyorum, benim evladım da benimle duysun isterim. Canım anneler böyle düşünmenizin sebebi belki de depresyonda olmanız, ben de o moda girecekken son virajdan döndüm. Güvenmediğim kimseye evladımı bırakmam ama bazen benim de hayatım var, işim var. Eşimle yemeğe gidebilmek, bir kaçamak yapmak, arkadaşlarımla oturmak benim de hakkım. Lütfen böyle düşünün.