Aselinannesi0655 Kızlar eşim arkadaşı getirmiş beyaz kavrulmamış buzluğa koysam sıkıntı olur mu şu an yapacak durumum yok zaten bir de neler yapılır yaş kadayıfdan
nsn24 Aselinannesi0655 buzluğa koyabilirsiniz ben genelde çok aldığım zaman o şekilde yapıyorum. Genelde kadayıf dolması yapmak için alıyorum. Kadayıf dolması yaparken de küçük parçalar kalırsada da onları da tavada hafif rengi kızarınca sütlü tatlılarda kullanıyorum kadayıflı muhallebi tarzında hafif tatlılar da iyi oluyor.
mnkanne1 Aselinannesi0655 bende kiloluk alıp buzluğa atıyorum genelde de künefe falan yapmak için kullanıyorum ya da kadayıflı muhallebi tarzı bi şeylerde kullanıyorum
mnkanne1 Aselinannesi0655 yok ben direk poşetiyle koyarım ki annem kayınvalidem de hep böyle koyarlar bi sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar