Husnur o da birşey mi benim oğlum kendini tokatlıyordu😂 ama öyle böyle değil şak şak vuruyordu defalarca kez. 1 yıla yakında devam etti. Doktora sordugumda tepki vermeyin dedi. Görmezden gelmek gerekiyormuş bazen. Çünkü dikkat çekmek istiyorlarmış. Tepki verdiğimizde daha çok yapıyorlar.