Lutfiye_yangoz benim doğumdan sonra saçlarım aşırı dökülüyordu hatta açılmalar başlamıştı, ihtiyacımız olanlar saç için olan dermaroller, hint yağı, biberiye yağı, ve biberiye suyu. Biberiye suyunu kendim kaynattım bi fıs fıs a koydum, sabah akşam saçımı tararken sıktım, eğer acılmanız varsa da açılma olan yerlere dermarollerla artı şeklinde git gel yapın ½ dk. sonra hint yağı ve biberiye yağı sürdüm kulak çubuğu ile . 2 hafta sonra saçlar cıkmıştı bile, acılmanız yoksa dermaroller yapmayın. yağları haftada ⅔ saç dibine uygulayabilrisiniz. Ama biberiye suyunu devamlı sıkın .