Merhaba hanımlar emzirmeyi biraktiramadan gebelik tekrar oluştu ve ben hiç bi şekilde biraktiramiyorum doktorlar emzirmeyi kes diyorlar ee gelde kes günde 3-4 defa içiyor en fazla suan progestan kulanılması vajinal yolla sizce doğru mu yan etkisi ne olabilir kendi gebeliklerimi bildiğim icin bi aile hekimine yazdırdım emzirmeyi söylemeyi unuttum en kısa sürede tekrar danışacağım kendi doktoruma sizlere bi sorayim dedim