Adelnurayergin merhaba, benim bebeğim bir bucuk aylik bu ikinci doğumum evet asiri ağrıyor sebebi emzirme pozisyonu (bence) yani sira gerginlikten sirtim ve boynum tutuk tam anlamiyla ayak ucuma kadar sızlıyorum ilk gebeligimde de boyle olmuştu sicak hamam, havuz vs yaparak rahatlamistim 6 aya kadar da geçmemişti. belki sizinde böyle ilerleyebilir