Kubis42 Kızlar merhaba doğum yapalı 3 hafta oldu daha lohusalık bitmedi kanamam pek yoktu sadece sarı sıvı gibi bişey geliyordu bugün kırmızı kan geldi sanki adet gibi başlangıç olur gibi. Sizce normal mi?böyle bişey olurmu?