Merhaba arkadaşlar şaşkınım… Uzun zaman önce yani küçük yaşlarda sol goğsumun altında biraz büyük sivilce kadar birşey fark ettim ama önemsemedim sivilcedir dedim geçtim tabi yaşım da küçüktü pekte zararı yoktu, evlendigimde eşim ya hanım bir doktora git istersen bir sor belki zararlı bir şeydir dedi gittim ve doktor önemsiz birşey dedi daha sonra doğum yaptığım vakit göğüslerim süt dolduğunda akıyordu ve oradan da süt geliyordu hem öyle böyle değil bir kere pompa ile sagmayi bile denedim ama gelmedi süt bildiğiniz göğüsten fışkırır gibi fışkırıyordu ablama sordum ya sende 3. Bir göğüs ucu olabilir mi dedi doktora gittim ve 3. Bir goğsumun olduğunu öğrendim bildiğiniz içinde sut var süt geliyor doktor operasyon ile yağ dokusu alınabilir ama bir zararı yok dedj sadece düşünüyorum sizce aldirmalimiyim başına gelen var mı yada 3.bir göğsü olan 🥴😅😊