Feyzosunannesi artık pipetle içmeyi öğrenmiştir diye düşünüyorum, ben oğluma 8.aydan sonra pipetli suluk almistim ilk baştan fiyatı gayet uygun olan wee baby marka almıştım, sonra chicco marka da kullandik, şu an şekil olarak hoşuma giden pipetli suluklari tercih ediyorum. Pipet kullanmayı biliyorsa bebiş bi pipetli suluk alıp deneyin severse ona göre sekillendirirsiniz marka olarak.