Papatya-00 Bir öğretmen olarak şunu söylemeliyim ki o gün hatırlanmak bile insanı mutlu ediyor. İllaki hediye almak isterseniz seçenek çok. Atkı gömlek bardak bekarsa çeyizine bir şeyler olabilir. Bir de milli eğitimin teşekkür etmek için numarası var oraya mesaj
Prenses-annesi1 Papatya-00 mesaj olayı nasıl olıypr anlayamadım bizde velilerle toplaşıp cüzdan çanta ve çiçek alıcazda teşekkür olayı nasıl oluyor
Sadeturkkahvesi basakhanim34 evet 18 kişi sınıf herkes katıldı hatta sadece biz değil tüm okulda gelenek buymuş
Sadeturkkahvesi Hkgi evet sadece bizim sınıf değil tüm okulun geleneği buymuş tüm okul bunu yapıyor. Kolej olduğu için velileri çok zorlayan bi bütçe değil
secondmylife 2 yaşındaki bir çocuk hediyeyi ne bilsin. Çocuk anlamadığı sürece hediyeyi siz almış oluyorsunuz. Ben olsam çocuğa resim yaptırırım birrde onun adına çiçek alır veririm.
SevimliHayaletCasper KubraKaranKaya toplu alıcaz evet. Us polo’dan beğendiler siyah bi çanta o alınacak. Biz 2. Sınıfız mevcut 28 kişi ufak tefek bir sürü hediye yerine 1 tane güzel birşey olsun dedik
Papatya-00 Prenses-annesi1 yeni gördüm mesajınızı 4440632 yinarayıp meb üzerinden mesaj bırakıyorsunuz